But you're still my Caesar

Jaa, du, här sitter jag och skriver om kannibaler och karacker, i alla fall ser det ut så på utsidan, men skulle behöva nånting mer. Något som är värt att ha. Vet knapt själv vad jag pratar om men det är säkert bra. Vet du vad jag pratar om får du gärna höra av dig. (hoppas att du vet vem du är)

Har precis haft nationellt i matte. Provet på internet var inte det sm vi gjorde nu så det hjälpte mig inte särskilt mycket. Det gick jättedåligt, för dem som undrar. IG here I come! Tror pappa vet att jag försökte fuska, känns ju inte så bra. Aja, det går väl över precis som allting annat. Bara stäng inne känslorna allihopa, jajjemen! Behöver inte säga vad du tänker, tycker, känner eller tror, håll inne det istället så ska du se att det blir bra. 










                                                                                                                Eller min Vattenkanna, det beror på hur man ser det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0