De säger att det är kul att vara ung och fri

Pratar just nu med en viss rolig internetperson. Tur att det visade sig att han inte var sur på mig, eller det säger han iaf att han inte är, för jag tycker verkligen om att prata med honom. Han är snäll och så.
Annars har jag gjort absolut ingenting idag. Har inte ens klätt på mig. Där ser ni varför jag inte ville skaffa blogg; Det händer ingeting som jag kan skriva om.
Åååh, nu för en vecka sen satt jag å Annie och lyssnade på en massa musik och väntade på att Kid Galahad skulle spela... Det var en jättekul dag som vi måste göra om någon dag. Fast då tvingar vi med oss Hanna å så går vi till Halta Lottas Krog och äter gratis. Det tycker jag att vi gör, bara glömmer allting å sticker dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0