I wanna fly away

I går tänkte jag bara deppa över att skolan börjar snart och sen eventuellt grilla lite med famijen på kvällen. Tack och lov satte Benny, Gottfrid, Hanna & Emil stopp för mina planer när de ringde till mig vid halv åtta på kvällen och nästan gav mig en hjärtattack bara genom att säga de magiska orden "vi är på väg hem till dig!". Trots all panik jag hade till en början så blev det faktiskt kul. Det bästa på kvällen var att få träffa Hanna, antagligen för sista gången på ett bra tag. :( Och nej, det var inte värt trettio kronor att få tllbaka min ring och se Hanna springa halvnaken genom Kinna, men jag gav henne pengarna för annars skulle hon aldrig sluta tjata. ;) Trots hjärtatacken så måste jag bara säga (Y) till er! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0