I'm finished making sense

Jag är nog på väg att bli sjuk. Och det är inte bara smärtan i min hals som tyder på det, även det faktum att jag är sjukligt besatt av låten "The Pretender" pekar på detta faktum. Jag har börjat varje dag denna vecka med att se på den videon (bara i morse har jag lyckstas pricka in den två gånger), jag tittar alltså på MTV enbart för att se på den videon. Dessutom har jag lyssnat på den i säkert två timmar i rad både i går och i dag, och då räknar jag ändå inte med att jag har den på hjärnan dygnet runt. Det värsta är att låten ärligt talat inte är så bra. Missuppfatta mig rätt, den är absolut inte dålig, den är jättebra, men den är inte superduperorgasmbra, "All my life" med samma band t.ex., är bättre.
Är jag sjuk, galen eller bara besatt?

Kommentarer
Postat av: Polackattack

Jag lyssnar oxå på den nu, men om du nu e så jefla kåt på Dave Grohl så kolla på youtube;)
(btw så e han asball)

2007-08-31 @ 21:52:42
Postat av: Plättan

Vad ska jag kolla på där? På videon? (ja, det är han verkligen. Sexig som fan!)

2007-09-01 @ 18:58:07
URL: http://plaettan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0