"Hej! Kalla mig för Helljus!"

Det var väldig nära att jag inte gick på Lygnevi men tack vare Hanals fantastiska övetalningsförmåga så bestämde jag mig för att åka ändå. Och jag ångrar inte det beslutet för en sekund.

Det hela började med att jag inte träffade Jennifer så som vi hade bestämt utan att jag via sms fick övetala henne att slita sig från Benny så att jag fick lite sällskap. Sen fortsatte kvällen i en rasande fart och jag träffade en hel del nya människor, och även en del gamla bekantskaper. Detta medförde att jag idag har en del nya nummer på min mobil och jag undrar bara; Vem fan är Kristian och varför har jag hans nummer?!

Bland det roligaste var nog att jag hittade Gustaf, en gammal klasskompis till mig som var helt förändrard. Riktigt kul att lära känna honom igen.

Pirre är helt underbar, honom kommer jag skratta åt länge. Även Tobbe är ju guld värd. :D

Ja du, vad hände mer? En hel del faktiskt, men det är lite för mycket och lite för osammahängande för att nämnas här. Är helt enkelt glad för att jag är så lätt att övertalas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0