The good thing's are here to stay. Please let it stay.

Idag har det varit jättekul för jag fick äntligen träffa underbara Cassie och fina Jessie! Vi var hemma hos Jessie och sen gick vi ner till Hanatorp där vi övertalade Jessie att bada. Trots att hon inte hade med sig några badkläder. Efter att Cassie hade hotat med att Jessie inte skulle få någon sprit så hoppade Jessie i vattnet i bara underkläderna. :D Sen, trots mina och Jessie protester, så gick vi till granntanten för att hälsa på. Hon bjöd på äckligt godis och blandade ihop mig med Hanna. Tyvärr så var jag tvungen att gå hem, men förhoppningsvis så ska vi träffas i morgon igen och ha Annie-kväll hoss Annie.

Kommentarer
Postat av: Güran

"Efter att Cassie hade hotat med att Jessie inte skulle få någon sprit så hoppade Jessie i vattnet i bara underkläderna. :D"
Någon blev glad? ;D

2007-07-13 @ 23:11:25
Postat av: Plättan

Det var faktiskt kul! :D Du skulle ha hört hur Jessie skrek, lät som en stucken gris ;)

2007-07-14 @ 13:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0