I feel like I'm looking for my soul

I går var faktiskt kul, roligare än vad jag trodde och defenitivt roligare än förra året. Först var det tråkigt men sen så hittade jag Helena vilket var ett kärt återseende och sen när  Kid Galahad kom upp på scen så var det ett riktigt hallelulijamoment! Fan vad bra dem var! Inte den bästa spelningen jag har sett med dem men å andra sidan har de inga dåliga spelningar. :D Fick en hel del bra bilder, speciellt ett par ordentliga närbilder på Matte, inte så konstigt iof med tanke på att han tryckte upp ansiktet i min kamera. Och det var kul att stå så långt fram, ångrar inte det beslutet. Efter Kid Galahads spelning kom Jennifer fram till mig och då träffade vi en massa folk, eller ja, Pirre och David iaf. Fast hon övergav mig sen. :( Men när jag hittade Markus och Benny blev det roligt igen! Det var mesta delen Bennys förtjänst att kvällen blev så rolig som den blev; Med hans goda humör och hans förmåga att övertala folk att komma dit så blev kvällen lyckad och jag lärde känna massa nytt folk. Träffade Thyrén också, det var kul. Och en annan kille som jag inte kände "Heeej!" "Hej! Känner jag dig?"  "Nä." "Aja, vi kan kramas iaf!" Efter att ha mest suttit och väntat och glatt sjungit med i Snygg-Erics låtar så gick vi till det s.k. "discot". Det blev faktiskt kul där också, iaf när Jessie kom för hon var den enda som ville dansa med mig. Jessie, du och jag visade verkligen hur man ska shakea! Jo, det var en skojsig kväll, hade kunna varit roligare förstås men ändå en ganska lyckad kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0