Leaves me with the feelin that I fear the most

Det känns som om jag inte har ord...

Allting har bara varit ljug, det gäller inte längre i alla fall. Känns väldigt... Tomt. Är så jävla avundsjuk på er nu, önskar...
Jag vill bara veta vad jag gjorde för fel. Jag har gjort så jävla mycket för dig, har verkligen öppnat upp mig. Du ska veta att jag har varit ärlig hela tiden! Synd bara att du inte var det... Aja, det är väl slut nu antar jag, förlåt för att jag har tagit upp din tid, hoppas du kan få igen den någon gång. Jag har verkligen verkligen försökt att göra rätt, att göra vad du velat eller vad jag tror att du velat, men det har inte räckt för dig. Nu slipper du mig, jag ska absolut inte tränga mig på. Jag kan ta en vink. Det kommer bli svårt men jag ska vänja mig, det är ju inte så att jag inte har gjort det förut. Jag har bara inte gjort det med dig.

Jag hade visst lite ord ändå... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0