Om tre minuter är det idag

Nu har jag kommit hem ifrån skolresan. Måste säga att trots att jag har lärt känna Gottfrid och Benny bättre och trots många nya interna skämt och trots att det bitvis var hyfsat kul, så var det inte värt det. Det var inte värt sönderbränd hud, träningsvärk, alla småkrypen, att jag tappade min mobil i vattnet, att min sko är helt lerig, att mitt vänstra öga är igensvullet och de allmänt tråkiga och otrevliga stunderna. Visst har vi fått en hel del nya (interna) skämt men dom kommer vi att skratta åt i två dagar sen så syns vi inte mer. Det känns inte som om jag kommer att se tillbaka på detta som en jätterolig helg med massa kompisar, det känns inte som ett bra avslut. Nä, då blir det nog roligare på onsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0