This is the life they say that dreams are made of

Som väntat blir inte skolresan av. Vi ska liksom resa på fredag, vi är i skolan idag och på torsdag och ingenting är bestämt eller ordnat. Nä, vi sticker till Klara och våldgästar henne på fredag istället, tycker jag! :D Det gick ju så bra förra gången.

I morgon ska vi till Varberg med skolan, för övrigt. Om det blir som förra året kommer det nog bli ganska kul. Behöver handla en del saker:
1. Bikini
2. Tröja/topp/T-shirt
3. Klänning
4. Byxor/kjol (kanske)
5. Kanske något mer. :D

Lär nog bli en hel del femfingers-rabatt också... ;)

Fick reda på en del chockerande saker om en person idag, något som jag aldrig hade trott om inte en liten fågel viskade i mitt öra i lördags. Känns lite... läskigt...

Kommentarer
Postat av: klara

VÅLDGÄSTA INTE MIG! Jag vill inte ha hem folk. Och jag tror inte heller att det blir ngt, men jag kmr nog inte gråta för det.. ;)
Vbg, jag vet inte vad jag ska tycka. Varken från eller till.
Jag blir nyfiken på vad du fått reda på haha. (A)

2007-06-05 @ 19:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0