Don't that make you want to smile?

Idag har jag inte gjort någonting. Letat efter Hannas blogg (som jag inte hittade) och spelat Guitar Hero är väl ungefär det roligaste jag har hittat på. Förutom den lista ni ska få ta del av nu!

Namn: Nicolette.
Bor: Rosa villa i Kinna.
Civilstatus: Singel vad jag vet.
Intresse: Musik, dans, kläder, shoppa.
Skola: Jaa, du...
Jobb: Inget. Om någon har ett sommarjobb så hojta till!
Läser just nu: Den bortglömda konsten att bevara en hemlighet av en författare jag inte kommer ihåg just nu och kemiboken.
Bästa filmerna: Eternal sunshine of the spotless mind, Pulp Fiction, gamla Disney och kanske nån till.
Musik: Lite av allt.
Spelar atm: Om du menar musik så inget just nu.
Religion: Det vete fan...
Historia: Ganska intressant. Speciellt när det kommer till krig.
Litteratur: Läser helst skönlitteratur, är just nu på väg ut ut en Stephen King period. Få se om jag ramlar tillbaka i sommar då jag har tid att läsa.
Syskon: Min käre lillebror.
Sysselsättning vid datorn: Forum och bloggar.
Laster: Mat.
Bra egenskaper: Snäll, utåtriktad, är mig själv, har bra msuiksmak. (Allt detta enligt en kompis)
Är fildelning ok?: Ja.
Husdjur: Två sköldpaddor; Puff och Eddy. Och dammråttor.
Inredning: Är mycket intresserad.
Händigheter: Vet inte... Är inte så händig. Men jag kan knyta skosnörerna själv! :D
Organisering: Ibland är jag organiserad. Däremot är jag ett planeringsfreak, om nånting ska hända måste jag har reda på alla detlajer så fort som möjligt och ha allting klart flera veckor i förväg.
Petighet: Väldigt noga med att allt jag gör ska vara perfekt. Har prestationsångest.
Utseende: 171½ cm lång, vikten hemlig, bruna ögon, brunt hår och bra smak på kläder xD
Stil: Lutar mest mot rock/punk.
Piercingar: Fyra hål i öronen. Vill ha mycket mycket mer.
Tatueringar: Inga än, men har ett gäng planerade.
Kommande utbildning: Går allt rätt så blir det samkult och sen universitet.
Handstil: Fult.
Sjukdomar: Har då ingen aning...
Politik: Blå.

Kommentarer
Postat av: Pålen i marken

"Civilstatus: Singel vad jag vet."
Haha, du va lite osäker där! e de jag som spökar i korridorerna?:P
De e fan skoj att vara självgod och skitxD

2007-05-17 @ 01:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0