Gårdagen

Var så jävla trött igår. Var det verkligen hela dagen, fattar inte vad det var med mig. Fick be folk upprepa det dom sa flera gånger för jag kopplade inte.
Sen bar det av till Napoli med Duschack, han är så snäll å gullig. Vi åt pizza, det var gott men kanske inte så nyttigt.
Dansen gick sådär, var lite småfel, men annars var det bra. Snorungrana var inga snorungar faktiskt. De var jättesnälla och hjälpte mig å så. Hoppas att de fortätter vara det.
När jag kom hem tittade vi på Eurovsion Song Contest. Kommentaren från pappa om negern i Schweiz: "Vafan, Schweiz är ju typ det svåraste landet i världen att få medborgarskap i, vad gör han där? Han måste vara någons husdjur eler något!" Min pappa upphör aldrig att förvåna mig... Jag gick och la mig efter alla bidragen, var så trött att jag somnade direkt.
Hoppas att The Ark vinner på lördag!

Kommentarer
Postat av: Pålackattack

o_O Kolla gott folk! jag är BÅDE snäll OCH gullig:P
Desamma... de låter inte lite gay när killar säger det xD

2007-05-17 @ 01:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0