Lista!

1.vad heter du? : Nicolette Nagy

2. vad skulle du vilja heta om du fått välja själv ? : Rebecka, eller något annat fint.

3. vilket andra namn tänkte dina föräldrar ge dig ? : Ursula. :(

4. vilket stjärntecken är du? : Stenbock.

5. vilken årgång är du? : 1991

6. vart bor du ? : Hede.

7. bott utomlands ? : Nope, tråkigt nog=(

8. flyttat antal gånger : En gång, fast det minns jag inte.

9. vart skulle du vilja bo ? : Var som helst, typ.

10. vilken skolklass? : Nian.

11. vad vill du bli när du blir äldre? : Kändis;)


UTSEENDE

1. hur lång är du ? : 171 ½ cm.

2. hur mycket väger du ? : hah

3. hårfärg och frisyr ? : Brunt och konstigt.

4. ögonfärg? : Brun.

5. mest nöjd med ? : Finns inget.

6. minst nöjd med ? : Allt.

7. skostorlek ? : typ 41/42

8. glasögon ? : Egentligen, fast nu har jag mina älskade linser. :D

9. har du några piercingar/tatueringar ? : Icke... men de kommer


FAVORITER

1. filmer ? : The breakfast club, Erternal sunshine of the spotless mind, Pulp fiction m.m.

2. låtar ? :  för tillfället : vad som helst med Prince.

3. årstider? : Vår/Sommar just nu. Brukar gilla den årstid som är för tillfället.

4. mat/dryck ? : Oj det finns så mycket!

5. djur ? : Vovve och Grodor.

6. färg ? : Grön.

7. parfym ? : Har då ingen aning...

8. tv-program ? : Typ allt bra. :)

9. ämne i skolan ? : SO kanske?

10. sysselsättning ? : Vara me mina underbara kompisar, eller ngt åt det hållet.


KLÄDER

1. vad använder du för jacka just nu ? : Min salt/peppar- mönstrade när det är riktigt kallt, annars ingen.
2. vad använder du för skor just nu ? : Mina myggjagare, mina vita lackskor eller mina gröna ballerinaliknade saker.

3. favoritfärg på kläder ? : hmm.. de är svårt. Grönt och svart, kanske. Nu till sommaren skall det vara mycket ljusa och roliga färger iaf.

4. favoritmaterial på kläder ? : Vet inte. Inget obekvämt iaf.

5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu ? : Det finns så mycket...

6. favoritaffärer ? : H&M och typ Gina och Lindex.

7. för ungefär hur mkt köper du kläder för i månaden ? : Typ för de ja har råd med.

8. favoritmärke ? : ja gillar inte märken. Är de snyggt så köp de=)


DITT RUM

1. stort, litet eller mittimellan ? : Litet, vill ha mycket större.

2. vilken färg på tapeterna ? : Vitt. Skitfult.

3. vilka färger går rummet i annars ? : Typ inga. Matchar inte för fem öre.

4. favoritmöbel i rummet ? : Sängen, tror jag.

5. vad vill du ändra där inne ? : helst allt.

6. vad har du där inne av följande :

a) tv ? : Nepp.

b) video/dvd ? : Nepp.

c) dator ? : Nepp.

d) sterio ? : Jopp.

e) telefon ? : Jopp.

7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster ? :  Gräs?

8. vad gör du oftast i ditt rum ? : sover.

9. vem förutom du brukar sova din säng ? : Mina vänner.

10. favoritpryl i rummet ? : Kanske mina skivor och min stereo?


BLANDAT

1. vad heter din morfar ? : Han heter Sándor Sallai.

2. vad har du i din :

a) jackficka just nu? : Ett par örhängen.

b) skolväska just nu? : Har faktiskt ingen, i sånna fall min påse och där ändras innehållet hela tiden.
c) handväska eller liknande just nu?: Ehum.. Massa skräp å en plånbok typ

3. vad är du beroende av ? : Potatissallad.

4. vilket land kommer du ifrån ? : Ungern

5. vilken sorts lipsyl använder du ? : lite blandat.

6. vad tror du på ? : Religion typ?
7. vilken religion tillhör du, om du ens tillhör någon ? : Katolik.

8. vad köpte du senast ? : Godis antar jag.

9. har du något husdjur ? : Två sköldpaddor.

10. vad bor du i ? : Villa.


GREJER

1. plånbok?: Silvrig och röd. Skitful och skitgammal.

2. tandborste? : En röd/vit.

3. smycken ? : har nästan alltid på mej örhängen...

4. solglasögon ? : Ett par svarta, ett par bruna och två par vita.
5. nagellack ? : Silvrigt just nu.

PRYLAR
1. mobil? : Vet inte riktigt. Den är silvrig. Tror det är en Sony Ericsson.
2. cykel? : har en röd, tror jag.
3. moped? : Nepp. Vill inte ha nån.
4. jeans? : de finns la ett par stycken i garderoben...=P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0