Jag älskar den skolan

Antagligen så kommer ingen som inte har gått/går på Mongossori fatta det här inlägget, kanske inte ens dem, men det är okej, det är som det ska vara.

Jag var och hälsade på Mongossori i veckan och det var underbart. Det första jag gjorde var att springa upp till fotbollsplanen, eftersom det främst var fotbollsgrabbarna jag ville träffa, men mitt hjärta blev krossat då jag halvägs såg att ingen var där.  Jag vände mig om och genast var det som om ett molntäcke sprack upp och solskenet spred sig, som om hundra vita duvor flög genom luften, alla världens kyrklockor började ringa, som om milijoner människor hurrade; Jag såg Eddie, Daniel, Isbjörn och Dudziak gå över parkeringen i riktning mot Willys.

Eddie ignorerade mig och gick mot fotbollsplanen, Isbjörn och Daniel tittade trött på mig innan de gick in på Willys och Dudziak förklarade sin plan om att hämta Competionskorna, lägga dem i en påse och knyta om så att dem skulle mögla och slutligen slänga upp påsen med skorna i upp på takplattorna i skolan så att det skulle lukta skit. Allr var som vanligt med andra ord. Senare träffade jag även Selver, han var halvsur på mig som vanligt, men jag tror att han spelade, Selver älskar nog mig innerst inne. ;)




Jag försökte desperat att hitta en bild som sammanfattar det hela men hittade ingen bild som kunde förmedla det jag ville utan att kalla det personangrepp eller hets mot folkgrupp så jag uppmanar er att istället tänka på det minne eller den bild som sammanfattar mongossori bäst för er.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag förstår jag lovar XD. Och nu har jag uppdaterat bloggen , visste inte att du va nico HAHAHAH XD pinsaaaamt puss puss

2007-10-27 @ 10:10:19
URL: http://lillbin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0