När jag var i din ålder hoppades jag att få träffa min mattelärare och ingen brydde sig

Ta första bokstaven i ditt förnamn:
A: När jag fyllde fem
B: Igår
C: I förmiddags
D: För tre år sedan
E: I torsdags eftermiddag
F: För tio minuter sedan
G: För tio år sedan
H: För två minuter sedan
I: För en liten stund sedan
J: När jag var liten
K: När jag gick ut senast
L: På min födelsedag
M: För en sekund sedan
N: När jag var i din ålder
O: När jag fick besök
P: För två månader sedan
Q: Precis nyss
R: Idag
S: För tolv timmar sedan
T: För en timme sedan
U: När jag var ledsen senast
V: När jag städade senast
W: För fem månader sedan
X: När jag ringde min bästa vän senast
Y: I förrgår
Z: För en vecka sedan
Å: För två veckor sedan
Ä: Igår morse
Ö: När jag var på semester

Ta första bokstaven i ditt favoritbands/din favoritartists namn:
A: hoppade jag på
B: åkte jag båt med
C: hoppade jag hage med
D: mördade jag
E: retade jag
F: hoppades jag att få träffa
G: fotograferade jag
H: slog jag till
I: hoppade jag hopprep med
J: sprutade jag vatten på
K: badade jag med
L: kysste jag
M: hade jag sex med
N: dyrkade jag
O: hatade jag
P: duellerade jag med
Q: rånade jag
R: log jag mot
S: skallade jag
T: drömde jag om
U: tafsade jag på
V: bröt jag näsan på
W: applåderade jag åt
X: var jag med
Y: stirrade jag hotfullt på
Z: lekte jag med
Å: kraschade jag en bil med
Ä: körde jag över
Ö: sparkade jag

Ta första bokstaven i ditt efternamn:
A: Grynet
B: Carola
C: en hund
D: mig själv
E: tre grisar
F: Shan da Man
G: Ronald McDonald
H: min bästa vän
I: en idiot
J: Marilyn Manson
K: Orlando Bloom
L: min låtsaskompis
M: Paris Hilton
N: min mattelärare
O: Jack Sparrow
P: Zlatan Ibrahimovic
Q: min granne
R: Rafael Nadal
S: min mamma
T: en ko
U: hundra hönor
V: kungen
W: George Bush
X: min mormor
Y: Tyke
Z: Lena PH
Å: kronprinsessan
Ä: Usama bin Laden
Ö: Basshunter

Ta första bokstaven i din pappas förnamn:
A: för att han/hon/de räckte ut tungan åt mig.
B: eftersom jag var hög.
C: för jag hade slagit ut en tand.
D: för mitt hår var trassligt.
E: för vi ville det.
F: och vi/jag ska göra om det om tio minuter.
G: och det bryr jag mig inte om.
H: och sen skrattade jag i fem minuter.
I: eftersom hon/han/de inte gav mig en kram.
J: och sen åt jag en jordgubbsglass.
K: och det gjorde ont i mitt hjärta.
L: och ingen brydde sig.
M: eftersom vi bryr oss så mycket om varandra.
N: eftersom röster i mitt huvud sa åt mig att göra det.
O: eftersom jag var sugen.
P: för att jag skulle bli känd.
Q: för att jag var arg.
R: för att jag skulle få status.
S: för att jag ville ha öl.
T: och sen gick jag och köpte lite hårnålar.
U: och sen gjorde jag en ful min.
V: och sen skrek jag.
W: för att jag hade brutit benet.
X: eftersom jag hade ont i armen.
Y: eftersom jag var glad.
Z: om jag hade tappat rösten.
Å: för att ingen ville veta av mig.
Ä: för att jag var mobbad.
Ö: och sen flydde jag från polisen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0