Nu får ni vad ni vill iaf; Uppmärksamhet och publicitet

En tid tillbaka har det pågått en liten diskussion på min blogg. Inget ovanligt då bloggar är till för att uttrycka sina åsikter och argumentera, men det konstiga i denna diskussion är att bloggens innehavare, altså jag, inte är en av de diskuterande (med undantag för ett inlägg). Ännu underligare i denna redan bissarra diskussion är ämnet; Huruvida jag känner Erik Hultén eller ej. Underligast av allt är nog det faktum att ingen av de diskuterande vill stå för sina åsikter och är anonyma.
Här följer diskussionen i sin helhet fram till nu: (observera att "namnen" har jag lagt till själv och att de har fått dessa efter deras IP-nummer. Det kan vara samma personer som skriver många gånger fast vid olika datorer. Jag tror att så är fallet, för annars är det oroväckande många som är engerade i detta...)

Anonym 1: "du känner juh inte enns honom!"


Plättan: "Anonym 1, det gör jag visst. Om du inte klarar av att skriva in ditt namn i en liten ruta så är du antingen otroligt dum eller otroligt ful. Jag gissar på en kombination av båda."


Anonym 2: "haha lol !"

Anonym 2: "ful och dum ? varf känner ni varanndå?"


Anonym 3: "kanske att dom går i samma klass?"


Anonym 4: "känner man nån för att man går i samma klass då elle?? patetiskt"


Anonym 5: "dom ses och pratar med varandra varje dag? kanske? palla negga."

Hittills tycker jag att diskussionen är roande, men onödig. Ja, jag går i samma klass som Erik och jag känner honom, kanske inte jätteväl men jag känner honom ändå.
Skulle faktiskt vara lite trevligt om ni ville stå upp för era åsikter och namnge er själva, ni kan göra det privat till mig eftersom ni verkar känna mig, ni tror er veta vilka jag känner i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hAHAHAHAHAHAHA, du känner honom INTE ! tönt

2007-10-13 @ 18:57:45
Postat av: Plaxx

Men JAG känner Milorad Morosan så STFU! : D

2007-10-31 @ 23:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0