If I could shake loose I would feel so fine, there's one thing for sure

Detta var nog bland det mest förudmjukande i mitt liv. Och då tänker jag inte ens på att Emma såg mig i mitt värsta sunktillstånd. Nä, det absolut värsta i hela mitt liv hittills var danslektionen i dag. Lotta sa att det var många nybörjare där, och ja, det var det, men vad hon glömde säga var att alla var åtta! Och där var jag, alldeles ensam eftersom till och med Jenny hade svikt mig, och försökte febrilt sjunka genom jorden. Tyvärr lyckades jag inte. Jag har aldig dansat locking i hela mitt liv men till och med jag kunde det som Bella lärde oss. Fy fan. Jag ska defenitivt börja i nybörjar-fortsättningsgruppen på tisdag, det måste jag, för jag vägrar att gå dit mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0