Till två änglar

Det känns skit just nu, det vet jag att det gör, men det kommer att gå över. Jag lovar. Det kan ta skitlång tid, men det går över. Och du kommer känna såhär igen. Det är pissigt, jag vet, men livet är piss och detta är en del av livet så det är bara att tacka och ta emot. Och tills dess, och efter också för den delen, så kommer jag att finnas här för dig och lyssna på det du har att säga, kanske lyckas jag till och med att trösta dig och få dig på bättre humör ibland. Du behöver inte tacka mig eller ens känna dig skyldig att ge något tillbaka, jag vill hjälpa dig, det är det vänner är till för. Du är värd så mycket bättre och en dag kommer det komma någon som gillar dig minst lika mycket tillbaka, jag lovar. Det finns någon för alla. Men tills dess, håll ut och kom ihåg att jag finns här för dig, alltid.


Kommentarer
Postat av: Gottfrid

Tack nico:D du e underbar!

2007-09-11 @ 23:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0