Det är ju faktiskt julstämmning med en telefonräkning man inte kan betala

Hannas snart klassiska citat under vårat telefonsamtal igår då jag, återigen, ringde upp hennes mobil från hemtelefonen.

Nu är det julafton, det är säkert ingen som har undgått detta så egentligen är det onödigt att jag påpekar detta. Jag sitter här i min röda klänning som visar så mycket klyfta att jag har fått nåla ihop den med säkerhetsnålar, pappa lagar maten och ska snart hämta farmot och julkänslan har faktiskt börjat att infinna sig.




Våran julgran, som vi faktiskt högg själv iår. Det går inte en dag utan att pappa berömmer sig själv över den fina idén och säger att det är den finaste granen vi någonsin haft "den barrar inte ens!". Jag har inte hjärta att påpeka att papa brukar säga så varje år och att det är ytterst ovanligt att en gran börjar barra efter bara en halvtimme inomhus.



Årets skörd av julklappar. Det är inte mycket, men det räcker för oss.



Annie, detta är till dig! Se det som en julklapp ;)

Kommentarer
Postat av: Annie

TAAAAAAAAAAACK!

2008-12-25 @ 18:42:05
URL: http://raine1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0