Den Grekiska Gudinnan spekulerar

Finaste kommentaren idag var av Anna-Maria "Du ser ut som en... Grekisk gudinna!" Det kändes bra, även fast jag inte fattar vart hon ser likheterrna, men jag klagar inte. Annars var dagen ritktigt lååååååångsam och tråkig, gav mig ingenting, förutom pratstunden med folket förståss, det var skittrevligt att bara sitta och prata och lyssna på musik.
Jag har pratat med Hanna idag också, även det ett givande samtal. Det var i och för sig bara på telefon, men det räknas ändå. Saknar henne så enormt mycket, tycker bara att hon kunde inse det också.

Alla verkar så upptagna nu förtiden, det är bara jag som ligger på latsidan. Har jag missat något eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0