Vart hos frisören

Nu har jag klippt mig, det blev bara lite toppning så det är inte mycket skillnad. Men någonting var jag tvungen att göra under tiden jag funderar på vad som ska hända med mitt hår. Färga det ska jag iaf, troligtvis nästa månad, jag kan inte vara gråhårig länge till. Frisörskan anmärkte på mina gråa hår och sa att om man får det tidigt så har man levt lycklig. Då har jag levt jävligt lyckligt i så fall, eftersom jag har haft det sen jag var typ 13. Hon anmärkte även på mina fula ögonbryn och tyckte att hon skulle fixa till dem någon dag. Jag ska nog låta henne göra det. Tror jag. En vacker dag när jag har pengar.

För övrigt blir jag väldigt frustrerad på personer av det manliga könet som jag inte vet vart jag har. Sluta upp med det där!

Kommentarer
Postat av: Annie

vaddå grått hår? du skojar med mig! du har inte grått hår! jag har sett ditt hår! jag tycker inte att frisörer ska göra sånt! erkänn det var hon vid busstationen? hon är inte bra!

2008-10-16 @ 12:04:18
URL: http://raine1988.blogg.se/
Postat av: Annie

Men asså jag ångrar mig inte att jag blir sjuksköterska. jagbara vet inte om det var rätt att göra det just nu. jag funderar på om jag kanske borda jobbat lite till först. jag tänker bli både tatuerare o sjuksköterska (så jag kan vårda dig sen ;p)

2008-10-16 @ 16:49:48
URL: http://raine1988.blogg.se/
Postat av: Annie

NIICO PIIICCCO!

2008-10-20 @ 00:21:10
URL: http://raine1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0