Vilse i Horred

Jag har lyckats med någonting ingen annan har lyckats med innan; jag har gått vilse i Horred!


Det var såhär: Vi var ett gäng tjejkompisar hemma hos Anna Imberg för tjejkväll med filmtittande och därefter KU (som vi bara gick på för att Imberg hade lovat att det skulle bli tårtkalas). När vi hade kommit fram till kyrkan så upptäckte jag nästan direkt att jag hade lyckats glömma kameran hemma hos Imberg. Så fort gudstjänsten var slut diskuterade jag problemet med de andra och vi kom överens om att jag skulle gå tillbaka och hämta den hemma hos Imberg på direkten. Anna-Maria erbjöd sig att följa med mig för att hämta den för "jag har bra lokalsinne, jag hittar nog tillbaka till Imberg". Efter ca 10 minuters gångväg så ville hon svänga in på en avtagsväg, det var nog där någonstans det gick snett för sen hade vi ingen aning om vart vi var. Vi var vilse i Horred.
Vi irrade runt i ca 40 minuter till innan Anna ringde oss och undrade vart vi var. Jag förklarade att vi var vilse, men som tur var blev vi upphittade av Henrik nån minut senare. Och det värsta var att vi var ungefär 200 meter från Imbergs hus och hade antagligen gått förbi det.
Jag har i alla fall lärt mig att aldrig mer lita på varken Anna-Maria eller hennes "lokalsinne".


Kommentarer
Postat av: Annie

haha! visst why not

dock måste jag ha ditt lösenord då.... haha

2008-10-26 @ 00:50:34
URL: http://raine1988.blogg.se/
Postat av: Annie

näää chokladbollar räknas inte in som Godis :)

Jag ska fan moffa i mig massa Godis inte kakor o dylikt MOHAHAHA

2008-10-26 @ 20:13:58
URL: http://raine1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0