Bokmässan i Göteborg

Bokmässan i Gbg med Anna-Maria och Jesper idag. Det var jätteroligt och jag vill defenitivt dit igen nästa år. Jag träffade bl. a Jan Guillou, Carl-Einar Häckner, Thomas Di Leva och Mark Levengood. Men den viktigaste var Linda Skugge! Min idol sedan jag var typ 12, 13 år. Äntligen fick jag träffa henne! Direkt när jag såg henne började mitt hjärta slå i 250 slag i miuten, seriöst,det slog så snabbt och hårt att jag trodde att jag skulle får en hjärtattack. Jag började blanda ihop orden när jag skulle prata med henne, så nervös var jag,  så jag fick de till att jag har gillat henne ända sedan hon läste i Expressen, men jag hoppas att hon fattade ändå. Hon var jättetrevlig faktiskt, jag fick både en pratstund, autograf och en bild. När jag gick därifrån grät jag av lycka och trodde ett tag att jag skulle svimma. Jag var överlycklig i flera minuter efteråt, och blir det igen bara jag tänker på det! :D






Den lyckligaste dagen i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0