Hemma igen

Igår kom jag och resten av min klass hem från våran Danmarksresa. Det var väldigt roligt men också väldigt tröttsamt med en massa aktiviteter och låååånga promenader genom Köpenhamn varje dag. Vi har varit på en massa museér, promenerat genom mysiga stadsdelar, kollat på byggnader, shoppat på Ströget och mycket mer. Vi bodde på ett vandrarhem på Amager, en liten bit utanför centrala Köpenhamn, men det gick fort att ta sig in med metron. Vädret var jättefint varje dag. Vet inte riktigt vad jag ska berätta mer, jag är trött å seg, men på min bdb finns massor med bilder, precis som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är nyfärgat ;p

2009-04-28 @ 17:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0