Idag

Har varit i Borås med bror min idag. Köpte kläder, skor, underkläder, nya hörlurar, puder, påskägg med tillhörande godis och lite annat smått och gott. Nu är alla mina pengar slut, men det var värt det :) Eller nej föressten, kom på nu att pappa är skyldig mig 250 kr, så lite pengar har jag. Skönt, är inte kul att vara helt pank.

Inte kul att vara sjuk heller, vilket jag är nu. Eller jag är nog så gott som frisk men ändå, lite synd om mig är det allt. Det är min gubbe som har smittat mig, stackaren är jättesjuk men vägrar att inse det.

I övrigt är allt som vanligt; jag har massor med skolarbete men gör alldelles för lite. Precis som det ska vara ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0