Sommaren är kort

Är det bara jag som tycker att sommaren har gått galet fort? Jag börjar skolan igen på torsdag nästa vecka och det känns fortfarande som om sommaren knappt har börjat. Det beror väl delvis på det dåliga vädret också, det är liksom inte sommar när det regnar och blåser varenda dag. Fast samtidigt så tycker jag inte att jag har suttit och latat mig den här sommaren, att det är därför den har försvunnit. Jag har varit mycket med kompisar, på två superkonserter, sprungit runt i Göteborg och säkert ett gäng saker till som jag har glömt. Finns fortfarande saker kvar att göra dock, som historiauppsattsen till exempel. Men jag tror att jag fortsätter att förtränga den i några dagar till.
Har din sommar varit bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0