Allt kommer att bli bra

Har du någonsin lyssnat på en låt, känt att texten var precis det du behövde höra vi det tillfället och börjat gråta för det? Det hände mig i dag. Jag och mina vänner lyssnade på en gospelskör och budskapet i en av låtarna var att det ordnar sig, Gud hjälper dig genom alla prövningar. Det var precis det jag behövde höra, texten gick rätt in i hjärtat och jag började gråta. Det var därför jag sprang iväg, jag var tvungen att samla mig en stund. Jag har lite problem just nu, jag tänker mycket på saker som har hänt nyligen. Det är ingen fara med mig, jag behöver bara lite tid och en kram då och då. Bara så att du vet, om du undrade.

Kommentarer
Postat av: Rebecka L G

Heey!

Minns du videon på min blogg? Väcker många minnen enligt mig. (:

Ha de bra!

2009-12-04 @ 14:49:53
URL: http://paparazzibecka.blogg.se/
Postat av: matildac

haft en bra dag:)?

2009-12-04 @ 15:06:16
URL: http://matildac.blogg.se/
Postat av: Gustaf

ALICE COOPER!!! \m/\m/\m/\m/\m/\m/ fan vad bra det var, varför tog det slut? :)

2009-12-15 @ 00:31:56
Postat av: Hanna

yes, jag gjorde det nyss. ska bläddra bak i din blogg, se om jag hittar några fina ord om någon jag inte längre är, hoppas hitta ett minne eller två. och sen tänka på de så jag somnar gott :)

2010-01-25 @ 02:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0