Det är så roligt att reta sina vänner

Emma och Jesper håller på att bli ihop och som nära kompis med dem båda så har jag guldläge att skvallra men dem båda vad de tycker om varandra. Och tro mig, jag utnyttjar detta guldläge till max! Hela morgonen har jag skvallrat med Emma och de andra vad Jesper skrev till mig på msn i går, förutom det som jag svor att jag skulle hålla hemligt såklart (okej då, lite grann av det slank också ut).

Sen på lunchen så var Jesper också i matsalen och genast förvandlades jag och Nina till fnittrande idioter. Trots att Jesper försökte spela cool och inte ens tittade åt Emma så log jag med hela ansiktet och tjöt så fort han kom i närheten. Och Nina gjorde likadant. Man kunde tro att det var vi som var på g med honom och inte Emma. Emma sa snabbt upp bekantskapen med oss, avsade sig sitt syterskap med mig och behandlade Nina som luft. Vi bad om förlåtelse, och mot slutet av måltiden så verkade Emma tinat upp en aning. Men det är ju så roligt! Jag är så glad för hennes skull!
 
Ååååh, love is verkligen in the air!


Kommentarer
Postat av: Annie

Stolt? haha men gumman du e den enda som inte kan skillnaden haha!

det med Peter är ju inte ens viktigt jag kan likaväl googla det. ^^

2009-02-17 @ 17:41:38
URL: http://raine1988.blogg.se/
Postat av: Annie

det var tänkt att jag skulle fixa din blogg igår men jag glömde att fixa en grej med bakgrunderna... dessutom är jag inte ens nöjd.

2009-02-17 @ 17:42:26
URL: http://raine1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0