Igår

I går var hela tjejgänget (länge sen vi var alla) hemma  hos Isabel för tjejkväll. Nina färgade min utväxt, det bev väldigt bra, hon är så duktig så. Sen var vi hungriga, så hälften av oss började laga till pajerna medans resten av oss stannade kvar i Isabels rum. När kockarna kom ner igen möttes dem av en syn de inte hade kunnat föreställa sig i sina vildaste fantasier. Som Isabel sa "När vi var där uppe funderade vi lite på vad ni gjorde här nere. Vi hade många olika förslag men vi kunde aldrig tänka oss att ni satt här och lekte med Barbie". Jag har inga kommentarer, mer än att det var inte som det såg ut, vi lekte faktiskt med Isabels lillasyster Annelie. Att vi började leka innan Annelie kom in i rummet behöver vi inte nämna... Sen tittade vi lite på Anne på Grönkulla till Anna-Marias glädje och alla andras förskräckelse, åt jättegoda pajer, tittade på Pocahontas till Anna-Marias förskräckelse och alla andras glädje, åt chokladfondue med frukter och åt chips med dipp. Trevligt trevligt. 

Nu ska jag strax till Sven. Ikväll ska jag titta på Melodifestivalen med min bror. Resten av helgen är oplanerad. 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Om nagon stickar för att fa (<-- franskt tangentbord) tusen kronor, skulle jag nog räkna det som att hon gör det för att hon vill...

2009-03-06 @ 13:08:23
URL: http://divahisterya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0