Trött som en rövknullad bäver

Jag är så trött! Idag har jag varit i skolan från 8:15 till 17:00. Anledningen är Förintelsedagen på skolan på tisdag som min klass ska hålla i. Hela dagen har gått åt till att skriva texter, klippa judestjärnor och framför allt tejpa fast tyger på skärmar. Det bästa med dagen var nog när halva klassen smet när vi egentligen skulle ha slutat och lät oss andra vara kvar för att fixa allting. Estetarna är också åt helvete, de ska vara med och arrangera den här dagen men förutom att öva på sin pjäs (vars roller till hälften innhehas av elever från min klass) så gör dem inte ett skit. De är inte med och planerar, skriver inga texter, och bygger inte upp några rum. Så jävla jobbigt!

Dagens glädjeämne att jag fick ännu en försenad födelsedagspresent, denna gånga av Benny. Jag fick en äkta väggprydnad från Kiss Europa turné -86. Jag visste att jag skulle få den, eftersom han har lovat mig den ända sedan vi träfffades för ett och ett halft år sedan, men blev jätteglad ändå. Det är ju samlarobjekt för fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0