Utgång igen

Ja, som rubriken lyder så var det dags för ännu ett besök på Stars för mig och Emma. Först åkte vi med hennes bror till en lägenhet i Kinnasten fylld av hans kompisar. Jag och Emma kände oss lite obekväma först eftersom vi var yngst och inte kände någon. Deussotm hade vi ingenting med oss att dricka. Men det löste sig när de snälla grabbarna började hälla i oss groggar med whisky och cocacola och shottar med vodka (som smakade hårsprej). Då blev vi betydligt mer pratgada och bekväma ;) Strax före elva beslöt vi oss för att dra vidare till Stars, med en liten avstickare till lekplatsen först. Väl på Stars var det något fler människor än förra veckan men ändå väldigt få. Men vi hade trevligt ändå, vi satt vid baren och drack och pratade. Efter kanske 20-30 minuter efter vår ankomst så började det dock spåra ur. Behöver kanske inte gå in på detaljer här med hänsyn till de drabbade men jag kan säga att jag nyktrade til ganska snabbt och att två av oss blev tagna av snuten. Men nu skrattar jag rätt mycket åt det, det är väl bara att hoppas att dem också gör det och att följderna inte blir alltför jobbiga. Skittrevlig och rolig kväll och jag hoppas att jag får hänga med det gänget fler gången :)

Föressten, jag har fått en till födelsedagspresent! Det är helt sjukt, jag har aldrig fått så här många och än är det inte slut, Benny säger att han också har en till mig.  Det är det enda positiva (okej, kanske inte det enda men det är väldigt positivt ) med att fylla 18 (Puh! Det är fortfarande jobbigt att tänka på att jag är så gammal). Hur som helst, jag fick iaf boken "Knäpp Kunskap- Saker du inte vill att andra ska veta"  med instruktioner om allt från hur man tjuvkopplar en bil till hur man gör en stadskupp, och en Grodreflex. Dessutom var det inslaget i det finaste och mest genomtänka omslagspapper jag någonsin har sett. Jag ville inte öppna paketet först av rädsla att förstöra papperet men efter lite övertalning så öppnade jag det försiktigt, försiktigt. Tack så jättemycket iaf! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0