Helgen

Helgen har varit riktigt rolig. Fredagen har jag redan berättat om. I lördags åtkte jag hem till Sven igen, vi tittade på Kill Bill. I slutet av filmen kom Jocke för att motvilligt förfesta med oss. Vid åttatiden stack vi till Tottis inflyttningsfest. Det var väldigt roligt. Det var bara sex tjejer där, samtliga var där i egenskap av flickvänner och inte som Tottis kompisar. Lite illa. Men det var roligt, vi flickvänner började prata och blev kompisar medans killarna var ute i köket och lekte rövare.

Jag och Sven gick hem och la oss ganska tidigt, runt tolv tror jag. Men vi var tillräckligt fulla och glada ändå. Dagen efter var jag i tipp topp-skick, Sven däremot var fortfarande full. :) Stackaren. Jocke kom över igen för att beklaga sig med Sven i soffan. Jag skrattade rått åt de bakfulla gossarna och stack hem runt tolv.

En trevlig helg, mycket tack vare Sven. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0