18-års kalas

Som sagt, jag har haft fullt upp hela den gånga långhelgen.

I går, söndag, skulle jag iväg till Imbergarna för födelsedagskalas men eftersom mitt tåg till Horred inte gick innan 17:08 så umgicks jag ett par timmar med Sven först.

Efter ett par timmar med honom tog jag tåget tillsammans med Nina och Isabel till Horred för att fira Anna och Henriks 18-årsdagar. Jag hade låga förväntningar faktiskt, jag visste att det skulle vara massor med folk jag inte kände och att vi garanterat skulle leka minst en lek, kanske var det just därför som jag hade så roligt. Det är inte så farligt att leka lekar och spela fotboll. Även fast jag bara kände mina klasskompisar så kände jag igen de flesta andra till åtminstonde utseendet och alla var trevliga. Desstom bjöds det på massor med god mat. :)

Så även söndagen var en lyckad dag, även fast jag tror jag har stukat min stortå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0