Hemma igen

Kom hem från Ungern i går. Det var en riktigt härlig vecka med 25-30 grader varje dag. Det var en otrolig stämmning på de båda fotbollsmatcherna vi var på, trots att Ungern förlorade båda. Jag blev ännu mer kär i Budapest, hade inte insett hur mycket jag saknade den staden. Jag vill dit igen!

Vi träffade Atilla igen, dock bara en förmiddag. Han var sig lik, lite biffigare och snaggad frisyr dock. Men han var lika trevlig, lika rolig och överdrev allting lika mycket som förra gången vi träffade honom. :) Träffade även Tomi, en annan av Daniels Internetkompisar. Han kan vara den trevligaste person jag någonsin träffat. Hämtade och lämnade oss på flygplatsen, körde hem oss från matcherna, hjälpte oss med vad vi ville och var bara allmänt hygglig. Borde finnas fler människor som honom.

Lägger upp bilder på min bdb snart om ni undrar vad jag hittade på under min vistelse i Budapest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0