Skene Marten

Största händelsen i Mark var tillbaka för 32 året i rad. Jag gick som vanligt med Gottfrid och folket. Började med att vi gick runt och tittade på marknaden, även fast det egentligen är meningslöst eftersom det är samma marknadsstånd varje år. Sen gick vi hem till Sir Fagalot där vi kollade på motorsågsmassakern och åt korv med makaroner. Framåt kvällen hamnade vi på 20-årsfest hos en kille jag inte kände. Det var som det brukar vara på Gottfrids och Bennys fester; massa glada och fulla människor som sjunger med till bisarr raggarmusik. Men jag gillar´t :) Kvällen avslutades i parken utanför Parkskolan där jag fick hjälpa en alldeles för full tjej med att samla ihop sig.

Jag snackade mycket med Madde under kvällen också och hon inspirerade och boostade mig faktiskt, nu SKA tatueringen bli av. Jag får pengar på fredag, och sen igen om nån vecka. Det finns mycket saker som jag måste lägga pengarna på nu det närmaste, men jag ska göra mitt bästa för att kunna tatuera mig innan året är slut.

Kommentarer
Postat av: Annie

vad ska det bli för ngt då?

2009-09-16 @ 01:04:34
URL: http://raine1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0