IKEA

Igår var jag och Anna-Maria på IKEA. Vi hade pratat jättelänge om att åka dit, i flera år faktiskt, så det var väldigt efterlängtat. Vi ägnade verkligen hela dagen där och hann gå två varv på varje våning. Mot slutet hade det hänt något med oss båda, vet inte om det hade med låg blodsockerhalt att göra eller vad det kunde vara, men vi blev väldigt flummiga, skrattade åt allt och slängde ner allt vi såg i vår kundvagn. När vi var färdiga med handlandet så var den överfull och mycket tung. Vi fick sätta oss i en gång i lagret och börja sortera ut det vi egentligen inte ville ha. Vi fyllde en hel IKEA-kasse med saker vi inte riktigt visste varför vi hade plockat med oss. Den kassen lämnade vi där bland lagerhyllorna sen ;) Det roliga var att både Anna-Maria och jag åkte dit med inställningen att bara köpa en grej; det slutade med att vi åkte hem med betydligt mera. Slutade med tjugo olika föremål för min del, ser jag nu när jag tittar på kvittorna, och minst lika många för Anna-Maria. Ska dock försvara mig med att allt var inte mitt, en del grejer var faktiskt sånt som andra bett mig att köpa när jag ändå var på IKEA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0