Julbak

Har ju inte berättat om i lördags för dig. Varje år brukar jag och mina tjejkompisar från gymnasiet samlas för att baka julgodis och i lördags var det dags igen. Vi var bara fem i år, för Imberg var i Tyskland och Nina och Isabel kunde inte i sista stund. Men vi hade det väldigt trevligt även fast vi var så få.

Det viktigaste när vi julbakar är inte allt julgodis utan att umgås, och det märktes inte minst i lördags. Nu när vi har tagit studenten träffas vi väldigt mer sällan än vad vi gjorde förut och vi saknar verkligen varandra. Eller, jag saknar dem i alla fall. Vi tar verkligen tillvara på när vi kan träffas och därför har vi alltid väldigt roligt. Som nu i lördags; när vi satt där i Särndahls vardagsrum och åt godis, drack glögg, pratade och skrattade så hade jag den där varma känslan i magen. Det är bara så himla trevligt och roligt att umgås med dem!

Längtar tills nästa tjejkväll!

Kommentarer
Postat av: Emmsi

Jag håller med dig. En stor varm klump i magen. Och att bara skratta och ha kul gör så mycket. <3

2010-12-21 @ 11:43:24
URL: http://emmaleona.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0