Fastan har börjat

Det här med fasta är ganska svårt. Som väntat så får jag ingen hjälp eller stöd av min familj; pappa lagade kötbullar och potatis till lunch vilket betyder att jag bara åt potatis, dessutom köpte han kakor som jag inte heller kan äta.

Jag börjar bli godissugen, inte blir det bättre av att jag får min mens snart, men kan inte äta godis. Funderar på att göra sylt och sen äta sylt, för det är sött och jag har aldrig sagt något om att inte äta sylt... Som du märker så börjar jag redan bli desperat.

Jag hoppas att det bara är svårt i början, innan man har vant sig. Jag SKA klara det här!

Kommentarer
Postat av: Annie

bananer och äpplen? socker i det om det är det du behöver? mjölk kan också hjälpa..

2010-02-18 @ 09:48:45
URL: http://raine1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0