Gått in i väggen?

Jag vet inte riktigt vad det är med mig nuförtiden, jag är trött exakt jämt. Det spelar ingen roll om jag sover i fem timmar, åtta timmar eller tolv timmar, jag är ändå redo att gå å lägga mig igen klockan sex på kvällen. Så ska det väl ändå inte vara? Det är inte järnbrist, för jag gnagade järntabletter ett tag och jag märkte ingen skillnad. Någon annan brist? För sömn är det inte, visst kan man alltid sova lite fler timmar, men jag sover ändå bättre än de flesta och lägger mig aldrig efter klockan elva på en vardag. Skolan tar ju också stryk för det är på kvällarna jag gör läxorna och det är då jag är som tröttast vilket gör att jag inte kan koncentrera mig på läxorna.  

Jag önskar att jag kunde skriva att jag ska gå å lägga mig nu men det väntar nog minst två och en halv timmes plugg till. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0