Hår och smörgåsar

Så, nu har jag fått håret färgat också. Var hemma hos Nina och färgade det, som vanligt. Hennes badrum har nästintill blivit en frisörsalong nu ;) Det blev en något ljusare nyans än vad jag har haft innan, det blev ganska bra förutom att den gamla utväxten är mycket ljusare än resten av håret så det ser fortfarande ut som jag har utväxt. Lite surt, men men. Nästa gång får jag färga resten av håret i en ännu ljusare nyans och rötterna i samma färg som nu, då kanske det blir jämnt. Eller bara färgar rötterna i en mörkare färg, så att det passar med resten av håret. Eller skiter i allt och ser förjävlig ut.

Gråfalk och Ischa hängde också med hem till Nina. De sa att de skulle hjälpa till att färga nitt hår, men det enda de gjorde var att slappa på soffan. Efter en stund sa vi till dem att göra mackor, för alla var småhungriga. Efter 45 minuter hade de bara lyckats smöra mackorna. Jag och Nina tog över det hela och på mindre än 10 minuter hade vi gjort klart alla mackorna, dukat fram och städat undan på diskbänken. Det går seriöst inte att släppa in killar i ett kök!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0