Ständigt detta hår

Jag har klippt mig i dag, så nu är inte mitt hår så jävla risigt längre. Förut var det torrt som fnöske, nu har det fått sig en uppfräschning. Ska färga håret någon dag i veckan, så blir jag av med alla gråa hårstrån också. Tänkte färga det lite ljusare, inte svart som jag har kört på de senaste gångerna, och så färga det någon nyans ljusare varje gång jag färgar det. Till sommaren vill jag ha fint ljust hår.

Det blev en klassiker i dag, uppklippt med snedlugg. Det är helt okej, men det är så jävla tråkigt bara. Har haft den frisyren så många gånger. Visst, det funkar, men det är samma längd och allting. Är väldigt sugen på en förändring vad gäller mitt hår, men jag vet inte vad. Något drastiskt.


Kommentarer
Postat av: Gustaf

du är übersnygg! hmm, något drastiskt säger du... vad sägs om snagg? mer drastiskt finns inte ;)

2010-02-24 @ 17:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0