I dag

Skulle ha gått till kyrkan i dag, hölls en katolsk mässa i församlingshemmet i Kinna i dag så jag behövde inte ens åka in till Borås, men jag kände inte riktigt för det. Eller, jag kände för det först, men när jag höll på att göra mig i ordning ifrågasatte pappa om jag verkligen skulle gå med tanke på hur mycket jag hostade och nös. Och plötsligt började jag känna efter och upptäckte att jag inte bara nös och hostade, jag hade även ont i njuren av okänd anledning och ont i tandköttet efterosm mina visdomständer har satt igång ordentligt. Så jag beslöt mig för att stanna hemma i dag.

Originalplanen var också att jag skulle hälsa på farmor, det är verkligen på tiden. Men jag har religionsprov i morgon och har inte pluggat någonting eftersom jag har varit hos Henrik hela helgen. Så jag beslöt mig för att skjuta upp besöket hos henne ytterligare lite till och stanna hemma för att plugga istället. I och för sig så hade det nog inte spelat någon roll eftersom jag bara har suttit vid datorn hela dagen i stället för att plugga ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0