London är lite närmare...

London med klassen är lite närmare. Vi hade möte om det i dag och Ischa har tydligen hittat en billig resa med Ryan Air. Som det ser ut nu så får vi boende och flyg för de 2000 kr per person som skolan betalar, vilket är goda nyheter. Jag har ju skrivit förut att jag har varit orolig för att jag inte kommer att ha råd, men just nu ser det ut som om jag kan få ihop det. Fast priset känns lite för bra för att vara sant, jag kommer inte känna mig riktigt säker förrän efter resan, eller möjligtvis då vi har bokat allting. Jag hoppas att det bli av i alla fall, London verkar vara en underbar stad!

Kommentarer
Postat av: Victoria

2010-03-05 @ 14:04:36
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0