Min stora kärlek är slutsåld

Jag är så besviken! I dag kom H&M:s Garden Collection ut, en sjukt snygg collection som jag har peppat inför i månader. När jag såg förhandsbilderna för kollektionen så blev jag genast kär i ett speciellt plagg. Det var en vit tubklänning (som även fanns i rött) med rynk i överdelen och stora rosor på kjolen. "Det där är min studentklänning!" tänkte jag och ringade in den 18 mars i almenackan. Alldeles nyss gick jag in på hemsidan för att beställa min drömklänning och med min vanliga otur så var den slut. Hade aldrig kunnat ana att efterfrågan var så stor, annars hade jag beställt den i morse. Usch, nu måste jag leta upp en ny klänning, men den kommer inte vara i närheten så snygg som den jag hade tänkte mig från början.



Den här, fast i vitt, skulle jag ha.


Kommentarer
Postat av: Annie

yo! om den är såpass populär kommer den antaagligen komma upp på Tradera. såg att det redan ligger en där.

2010-03-18 @ 17:59:49
URL: http://raine1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0