I Love London

Kom hem från London i dag. Blev helt förälskad i staden, finns verkligen allting där. Är förståss lite skönt att komma hem men hade inte haft något emot att stanna ett tag till. Såg det mesta som man ska se i London: Parlamentet, Big Ben, Westminster Abbey, St Pauls, London Towern, London Eye, Camden Market, Oxford Street osv. Var även på en massa museer, bl.a. National Gallery och Tate Modern. Förutom detta hann jag med den del shoppande och festande fyra dagar i rad. Träffade också en massa skönt folk.

Hotellet vi bodde på var skabb, det var jattesmutsigt och slitet. Rummen var så små att det enda som fick plats var sängarna, toaletterna var svart av smuts och vattnet gick inte att dricka för det var mögligt. Jag delade dessutom rum med fem killar, vilket gjorde att vårat rum var lite stökigare än alla andras; t.ex. fick jag första kvällen sätta in ett förbud mot att pissa i handfatet.

Bilder kommer så småningom på min bdb.

Jag kommer defintivt besöka London igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0