Försov mig

Hade en sjukt stressig morgon. Vaknade av väckarklockans brölande klockan 6, stängde av den och blundade en sekund. När jag öppnade ögonen igen så hade det gått en timme. Panik! Behövde gå ut till bussen kvart i åtta, så jag hade 45 minuter på mig att fixa allt som i vanliga fall brukar ta 1 timme och 45 minuter. Fanns ju inte en chans att jag skulle hinna så jag fick bortprioritera att sminka mig och lite annat sånt. Men jag hann med bussen! Och när jag väl hade hunnit ifatt den timman så gick resten av dagen bra.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Heej roligt att du hittade min sida och att jag hittade din ;) Ja hon är verkligen ur söt :P

2010-11-26 @ 14:27:43
URL: http://stackeboon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0