Presentkort och glass med hallonsås

I går var jag och Klas i Borås, jag skulle hjälpa honom att välja ut en ny tröja. Det bästa av allt var att det var han själv som föreslog det ;) Slutade med att han valde tre tröjor, varav en var en skjorta. Expediten tyckte att han skulle gå med i Brothers klubb också och just nu så får man ett presentkort värde 100 kr på Sisters för varje 500 kr man handlar för på Brothers. Klas fick tre presentkort, som han genast gav till mig. Så nu har jag 300 kr att handla för på Sisters, utan att jag har behövt göra någonting för det :)

Efteråt så överraskade han mig och bjöd mig på restaurang. Vi gick till Oliven, ingen utav oss hade varit där förut. Det var ett jättebra och mysigt ställe där de serverade medelhavsmat. Jag beställde in pasta och Klas åt någon form av grillspett. Till efterrätt så åt vi båda glass med hallonsås. Var hur gott som helst och jag blev jättemätt. En riktigt trevlig kväll. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0