Utekväll

I lördags så fick Klas träffa mina vänner för första gången. Han följde med mig, Emma, Nina och Gråfalk på krogen i Göteborg. Var lite nervös för hur det skulle bli och om han skulle ha roligt, men det gick jättebra. Alla hade jätteroligt och Klas blev inte alls utanför, vilket jag var lite rädd för. Vi gick, efter att ha blivit nekade att komma in på ett par ställen, till Rockbaren där vi sjöng med i musiken och drack teqila. Nina hade lite väl roligt, och fick oss mer eller mindre utkastade, men det gav oss bara tid att käka fyllehamburgare ;) Hoppade av bussen vid halv fyra, och då väntade en promenad på ca två kilometer till Klas lägenhet. Fy faaaaaan vad kallt det var! Strumpbyxor och högklackat är ingenting man ska gå i när det är minusgrader. Tog lång tid innan jag tinade upp igen.


Kommentarer
Postat av: Emmsi

Vi lämnar ingen utanför ;) Men roligt var det! Jag tycker att det var väldigt roligt på toan på Nisse terminalen när vi försökte få henne att inte gå ut utan att vi var klara :P Visste inte att hon var så lättlurad när han var full xD

2010-11-29 @ 19:07:24
URL: http://emmaleona.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0