MålgöraN^

Var på Move It igår. Kom hem halv tolv på natten och var väldigt trött när jag vaknade klockan halv sex i morse men det var det värt. Denna veckas aktivitet var fotboll tillsammans med Mossens BK. Vi fick vara med på en riktig träning med ett 15-17-års lag, så det var inget specialgjort för oss vilket uppskattades. Vi vill ju såklart att "våra" ungdomar ska få en chans att träffa andra i samma ålder med samma intressen och inte bara umgås med varandra. Man kan inte integreras om man inte har någon att integreras med. Jag suger riktigt hårt på fotboll men det är kul och det var kul även igår. Jag gjorde ett mål i alla fall. :) Det är riktigt roligt att umgås med alla härliga ungdomar och höra deras framsteg i svenskan. Dessutom så får jag pröva på en massa sporter och fritidsaktiviteter gratis och det är inte helt fel ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0