Olycka på 41:an

Vet inte om du har hört om detta, men en man blev påkörd på 41:an idag. Det ligger ju bara ett stenkast ifrån där jag bor och pappa kom hem precis efter att det hade hänt. Han hade sett polisbilarna sa han och trodde att någon hade blivit påkörd. En liten stund senare hörde jag ambulanshelikoptern komma. Olyckan hände mellan resecentrum och McDonalds, där alla brukar gena. Mannen avled senare på sjukhuset, han var bara i 30-års åldern enligt BT. Jag började direkt att fundera på om det är någon jag känner, kanske någon kompis pappa. De har inte gått ut med något namn än, tror inte att de gör det heller. Vet du vem det var? Lite otäckt också att det hände just där; jag har ju sprungit över den vägen massor med gånger. Inte tror man att det kan hända en sån hemsk olycka där. Nu kommer jag nog inte springa där över igen. Väldigt sorgligt alltihopa och jag tänker på de drabbade.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Han hette Daniel och var typ i 25 års åldern. Om du inte redan fått reda på de. Hemskt :S

2010-11-26 @ 14:36:49
URL: http://stackeboon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0